mandag 23. mars 2009

Forandringer…

Jaa, forandringer er vel et av de sikreste tegnene på at det står til liv! :-) Mange forandringer er til det bedre, men ikke alle. – Hehe, nå vil det gjerne vise seg etterhvert om de forandringene jeg har gjort i dag blir til det bedre eller ikke… – Jeg tror i grunnen det blir til det bedre!

2009-03-21 Mars (2)

For en stund siden bestemte jeg meg for å la bloggen min bli en ren hageblogg igjen, men jeg hadde en del blogginnlegg jeg ikke hadde lyst til å miste, – og så hender det jo støtt og stadig at jeg har lyst til å skrive litt om noe som ikke er direkte hagerelatert. – Sååå, jeg tar Marit på ordet og oppretter en “blogg 2”, og kaller den ganske enkelt “Knut Olavs blogg”.

Og siden jeg bruker Windows Live Writer til å skrive blogginnleggene mine i, var det en relativt smertefri prosess å flytte blogginnleggene som ikke hadde noe med hage å gjøre over hit… – Eneste haken var at jeg oppdaget litt for sent at jeg kunne lagt dem inn med sin gamle publiseringsdato, – men det oppdaget jeg altså helt til sist, så det ser jo ut som jeg har sittet og niblogget i hele dag! – Det har jeg ikke! ;-D

Etterhvert får jeg forhåpenligvis tagga innleggene også, slik at mat, ferier, filosoferinger og annet kan skilles ut eller søkes på. – Vi får se! Det viktigste var ihvertfall å få gjort dette nå, så får jeg finpusse litt på stasen etterhvert. – Gi meg et par uker, så er jeg nok på akseptabelt nivå!

Jeg vil samtidig, når jeg blogger om å blogge, takke alle dere som er innom og leser, – og enda mer dere som også kommenterer og kommer med tips og råd! – Det er veldig kjekt!

Vi blogges.
Knut Olav

1 kommentar:

  1. Vad kul att hitta hit. Fin trädgårdsblogg.
    Hit kommer jag igen.
    Fint du visar.
    Annika

    SvarSlett