onsdag 15. april 2009

Påskeliljene langs hekken…

Jeg har fått spørsmål om å vise bilder av påskeliljene langs hekken. – Og sjøl om de ikke er i blomst alle ennå, så blogger jeg et par-tre bilder fra mandag, slik det så ut da vi reiste fra Møll.

2009-04-13 (9)

Det er en ganske flott kombinasjon synes jeg, med det gyldne bøkeløvet som har hengt på over vinteren, de friske blågrønne påskeliljebladene, og de varmt gule påskeliljene! Og her står de bare i knopp! Vent og se en gang til når de er i full blomst! ;-)

2009-04-13 (10)

På litt avstand ser det slik ut, og her ser du at rekka er laaaaaaang! :-D

2009-04-13 (11)

Og dette bildet er vel tatt omtrent samme sted som det første, bare i motsatt retning! :-)
Det er på midten av rekka at sola skinner best gjennom – og at påskeliljene kommer først i blomst! Jeg lover å komme tilbake med flere bilder når hele rekka er i blomst! :-D

Ha en fin ettermiddag!
Knut Olav

4 kommentarer:

  1. Å så vakkert:) Her var det en blomstrende side. Nydelig å hvile øyet inn her. Nå går vi en blomstrende tid i møte:) Har hatt godvær på mine trakter et par dager så nå er hvitveisen i full blomst, det nytes:)
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  2. Lang, lang rekke. Veldig fint! :)
    Hekken i bakgrunnen er en fin kontrast, ja.

    SvarSlett
  3. Eh, takk til dere to første... Når det gjelder en tredje kommentaren kommer jeg litt til kort...

    Knut Olav

    SvarSlett