søndag 26. april 2009

Sommer på Møll i helga.

Mer kommer i dagene som ligger foran, men jeg må bare få lagt ut et par bilder fra Møll i helga!

2009-04-24 (7)

Slik så det ut i inngangspartiet til hagen: Med meterhøye keiserkroner, fylte juleroser og forsythiablomstring uten like! :-)

2009-04-24 (5)

Vel inne i hagen var det påskeliljer som dominerte, men også en og annen tulipan! – Og både stauder og andre vekster hadde virkelig “rørt på seg” i løpet av den halvannen uka vi hadde vært borte! – Nå var det plutselig ikke så stusselig i bedene lenger, – men masse flotte planter og knopper!

2009-04-24 (72) Og jeg har jo lovt bilde av påskeliljehekken vår! Her kan du se det meste av den! – Det er en del hundre påskeliljer i full blomst for å si det sånn. – Meeen, – jeg har vel allerede funnet ut at jeg godt kan plante flere påskeliljer til høsten – vel og merke andre steder i hagen!

Jepp, som sagt: Mer siden!
Ha en fin kveld – og ei god uke alle!

Klem Knut Olav

4 kommentarer:

  1. Så herleg.
    Påskeliljer kan ein ikkje få for mykje av.

    SvarSlett
  2. Herlighet....den påskeliljehekken er bare vanvittig rålekker. Skal ikke se bort fra at jeg hermer :-)
    Nyt uka! (som heldigvis blir kort og det går fort frem til mere hageliv)

    SvarSlett
  3. Påskeliljehekken er ett VAKKERT syn! :)))
    Fantastisk fint!

    Ønsker deg ei fin uke, der du er. :)

    SvarSlett
  4. Takk for det! - Nå er det bare noen måneder til den står der igjen! ;-)

    Knut Olav

    SvarSlett