torsdag 31. desember 2009

Nytt år – ny blogg

2009-07-19 (9), cropped 900 px
I dag er det siste dagen av 2009, og jeg skriver aller siste blogginnlegget på denne bloggen. Dere som følger med i hagen på Møll per blogg og vil følge med videre kan ganske enkelt klikke på bildet over her og lagre den nye adressen, eller følgende lenke: http://knuts-haven-2010.blogspot.com.

Takk for alle hyggelige kommentarer og gode råd jeg har fått av mange av dere gjennom 2009.

Jeg vil ønske dere alle et riktig godt nytt år. Måtte 2010 bringe mye (hage)glede og gode opplevelser! Jeg håper på god spiring og god vekst, fine grønnsaker og deilige blomster!
Så håper jeg vi kan forsette å dele erfaringer, kunnskap, frø, stiklinger og planter. Den som gir – han får! ;-)

Riktig godt nyttår!
Knut Olav

2 kommentarer:

  1. Linker den nye adressen din,
    og følger med deg videre.
    Gleder meg til det! :)

    Vil få ønske deg en fin kveld og feiring,
    og et GODT NYTT ÅR! :)

    SvarSlett
  2. Ønskjer deg og dine eit retteleg godt nytt år.
    Følger deg gjerne videre.
    H

    SvarSlett